vackra Göteborg!

Hejsan, lite sen uppdattering..jag vet.
Var som tidigare nämt på ramberget idag.
verkligen jätte roligt men ack så jobbigt det var
att ta sig upp haha! ville bara slänga mig på marken
och ligga kvar där föralltid. Kändes dock väldigt skönt
att komma till toppen senare. Vi skulle grilla men grillen
failade oss så vi fick käka råa korvar, men det är också gott det.
fick råa korvar av mamma som liten haha xD


Mer bilder kommer imorgon för nu ska jag se film och sova!
Pyss och kram på er alla, jag har haft en toppen dag och hoppas att ni också
haft det :)

Kommentarer
Postat av: madelene

ni skulle följt med sen efteråt. fan va kul vi hade:D

2010-04-10 @ 12:57:27
URL: http://karuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0