Hjärtklappning..

Började dagen med skola som vanligt...
Det mest onödiga med hela dagen var att vi vart tvugna att ha idrott,
alltså då menar jag att vi endast var 5 stycken som hade med oss idrottskläder,
jag malin och 3 till... Vi var kanske ca 30 personer men alla hade "glömt" idrottskläder så dem fick
gå hem!? helt jävla orättvist att vi vart tvugna att stanna kvar -.-'

Nåja.. Efter skolan så hängde jag med Malin till hennes
körsning i Partille, Det var faktiskt roligt att följa med haha men jag
fick nästan hjärtklappning några gånger xD
Dock så ger jag henne stort beröm för hon var riktigt bra på att
köra och kontrollera i trafiken.

Käkade även på Max igår! Fyfan va gott det var :D
Det bästa var väl att man fick ett skolpack med Mumintrollen!

(Bilder kommer senare för internet här i skolan suger rövhål,hehe..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0