MEN DET ÄR LÖRDAG IDAG!

Haha dum som jag är , trodde att det var vardag, och jag jobbar idag så jag tänke då att jag börjar kl.07:30..
var stressad och på väg ut genom dörren, när mamma går upp och säger.."vart ska du"?
jag ba "till jobbet, jag missar bussen!"... mamma: " men det är ju lördag idag...du börjar inte förrens kl.08:30..
haha så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka fram!

Förövrigt, det var ett tags sen jag skrev här... börjar bli dålig på att blogga haha xD
vad kan jag berätta för kul då?...

1.Har haft höstlov i två veckor! (gött som fan!)
2. Jag var på Liseberg igår!
Haha åkte dit men några vänner och fyfan va skoj vi hade xD
får skriva mer om det senare för nu ska jag fixa min musik.



TTYL / Vanessa pyss och kram! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0