Danmark!

Tjohej på er! xD
Igår åkte vi till Danmark och det vart skit kul trots lite drama..
Det dröjde inte länge innan jag och Malin sprang runt och spelade på
bandit maskinerna på båten haha! Lite faligt änna för man kände att man blev
lite spelberonde.."bara en krona till". Nåja det är ju inte varje dag man har
möjlighet att spela endå så man ska passa på, haha jag skulle aldrig klara
av att bara sitta still i en sån båt full att roliga grejer, barn som jag och malin
är sprang ju såklart överallt,  vi kramade även Nicke nyfiken haha!

Väl i Danmark så var det ganska så dött.. dem stängde alla affärer kl.14.00 så
det fanns inte så mycket man kunde kika på. Men jag och Malin hann se lite fina saker
endå eftersom att vi åt snabbt och sen ut och utforska staden. Köpte med mig lite grejer
bl.a sprit till mig och mina bröder HAHA xD Köpte en mega stor öl också.

Smirnoff Cola - aldrig sett förut så det var ett måste men dem små jävlarna var dyra xD

Det coola i Danmark är att alla vanliga affärer ni vet som "hemköp,konsum,ica osv" där i danmark
säljer sprit haha! Till och med NETTO! helt sjukt..
I sverige borde dem också sälja sprit tycker man, det hade verkligen vart lyx!

Kommer ladda upp bilder på min facebook så kika där.


På hemresan så spelade jag och malin nästan hela 3 timmar!
gud vad tiden går fort när man har roligt haha.
Vi vann och förlorade men vilken lycka det var när man vann i rad
spelade ingen roll om det var 1kr,5 eller 80 haha lika rolig varje gång!
Jag hade verkligen en jätterolig dag tillsammans med Malin och vi måste
göra om det igen, väldigt snart tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0