senaste nytt direkt från toastolen!

Haha det är sant, sitter på toan och filosoferar så tänkte jag skulle
starta igång bloggen lite, den har ju stått här och dammat nu ett tag....
Jag ber om ursäkt för det, men nu blir det ändring för nu har vi fixat snabbt,
bra internet här hemma :D gött ere!

Imorgon händer det grejer kan jag lova!

Ska upp innan tuppen och hinna fixa mig osv ,för kl:09.00
åker Stena line båten som ska ta oss ( ett gäng ) till Danmark!.
Vi åker endast över dagen men jag är säker på att det kommer bli skit nice!
sålänge vi håller oss sysselsatta haha, för danmark är ganska lamt..
dem stänger allt så tidigt, det är inte som här i sverige då dem har öppet till iallafall
17.00.... där stänger dem typ kl 12.00? HAHA xD nej inte vet jag...

Nu ska jag snart börja "packa" det jag ska ha med imon och välja ut en
outfit.. funderar på att använda mina nya Gula converse! Fyfan jag är så kär i dem!
använde dem häromdagen så dem blev sketna direkt..men nu har jag "tvättat" dem lite
med en blöt trasa så dem ser helt nya ut igen! :D

Oj nu har jag suttit här för länge HAHA,
återkommer med mer färska nyheter direkt från toastolen fler gånger ;) .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0