plåster på såren..

Musik är som ett  plåster som läker alla sår <3
finns inget bättre än musik.
Min kommande tatuering ska vara någon som förklarar min
kärlek till musiken och den kommer betyda mycket för mig,
så några andras negativa åsikter bryr jag mig inte om, :)

Har haft en mörk stund denna helgen men nu börjar det ljusna igen,
ingen behöver vara orolig för mig, jag klarar mig alltid, har sedan liten alltid
kunnat klara mig ensam så skulle inte vara svårare idag.
Förvånandsvärt så har jag faktiskt fått många sms stöd,
och jag uppskattar det verkligen, men jag mår bra.
Ibland känns det bäst att prata om sina problem och ibland inte,
denna gången väljer jag att läka mina sår själv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0