Praktik!

Steg upp redan vid 05.30, planerna för idag var att jag och min
kusin skulle cykla till praktik-platsen haha, men det fick vi inte för vi
inte hade några "ljus" till cyklarna så att bilarna skulle se oss? haha
men det har löst sig nu så imorgon kanske det blir en cykel-tur xD

Tillbaka till själva praktiken!
Först fick jag en ny klädoutfit -bestående av skor,byxor och tröja.
haha skorna är skit fula! jag visar bild på det imorgon ;) 
Sedan fick jag rundvisning och sedan blev det jobb! 
skit roligt faktiskt! 
har dock ont i mina fingrar, ganska mycket muskler och pill som
ska göras xD 

Imorgon är det en ny dag så matlådan är klar :D 
 
Ett riktigt mysigt gäng på "jobbet"; jag trivs kanonbra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0